Terima-kasih kepada semua yang sudi menjenguk saya di blog yang tidak seberapa ini..ringankan tangan jadi follower saya..korang pun boleh tinggalkan komen dan link korang nanti saya senang ke blog korang pulak.akan ku kenang budi korang sampai bila-bila ..chewahh

Monday, January 31, 2011

AkHIrnYa 31/1/2011 akU BERjUMpA DEnGan buDak nie

hye guys!!skrg nie kol 8mlm aku bru je balik dr kua dengan budak zafirul nie..kami kua dr kol 5.30 ptg.hehhe akhirnye setelah 2 tahun xberjumpa kiteorg berjumpa gak...dasyat kn law berkawan jarak jauh...masing2 bz..rini kiteorg kua p GIANT tampoi n restoran ZZ..HUHUH NO2 kami bukan kuar berdua je k..kami kua bertiga..aku bawak security guard...heheh ni aku smpat snap2 dengan kamera baru aku..(^0^)
hehehe nie yang tukang amek order

hah dye nie la yang aku maksudkn!

ingat hensem r tu??

ohhh no2!!gambar kami berdua telah ditangkap

heheh sengetkn pale kamu skit!


aku order air nie je


opppsss tengok skli je k(^0^)

No comments:

Post a Comment