Terima-kasih kepada semua yang sudi menjenguk saya di blog yang tidak seberapa ini..ringankan tangan jadi follower saya..korang pun boleh tinggalkan komen dan link korang nanti saya senang ke blog korang pulak.akan ku kenang budi korang sampai bila-bila ..chewahh

Tuesday, February 1, 2011

lAmB cHoP n ChIcKeN cHoP 1/2/2011

yuhuuu mlm nie kiteorg p mkn western food....kali nie adek aku yang kedua belanje..almaklumlah budak bru bekerja n baru je sehari dapat gaji (^0^)...hehehe guys aku sggestkn korang p sni taw..tempt nie murahh mcm chicken chop baru je rm 5 n lamb chop harganya rm  10...huhuh aku mcm biase r minumn pevret bandung soda..lalal meh jenguk2 gambar tyme kiteorg makn..n semenjak aku da jd photgrapher nie mke aku da jrg ade r...
nie r ketua keluarga kami (^_^)

lamb chop rm 10

chicken chop rm 5


kami sekeluarga

ma pevret bandung soda







No comments:

Post a Comment