Terima-kasih kepada semua yang sudi menjenguk saya di blog yang tidak seberapa ini..ringankan tangan jadi follower saya..korang pun boleh tinggalkan komen dan link korang nanti saya senang ke blog korang pulak.akan ku kenang budi korang sampai bila-bila ..chewahh

Friday, February 18, 2011

mEmOrY 14 fEbRuArI 2011

huhuhu seperti yg org len taw 14 februari merupakan " VALENTIME DAY " rite??hihihi actually aku pon terkejut dpt mesej nie dr seorang jejaka yang bernama UNGKU CHIK ZAFIRUL AZMAN pd pukul 12.44 a.m.....ye r mane xnye sebelom tu kiteorg pnye hbgn keruh xsgke lak dye bleh anta msge msge mcm tu...huhuh nk taw msge tu berbunyi mcm ne??

"dr td sye dok pke ptt ke sy ucapkan selamat hari kekasih pd awk..tp sy dh decide nk ucapkan jgk..penerimaan awk terpulang pd awk..
SELAMAT HARI KEKASIH..."


malu aku dapat msge ucapan hari kekasih mcm tu..mane xnye first tyme beb..grrr...heheh btw thnx to him..wink..wink..

No comments:

Post a Comment