Terima-kasih kepada semua yang sudi menjenguk saya di blog yang tidak seberapa ini..ringankan tangan jadi follower saya..korang pun boleh tinggalkan komen dan link korang nanti saya senang ke blog korang pulak.akan ku kenang budi korang sampai bila-bila ..chewahh

Wednesday, July 27, 2011

20 julai 2011



huhuhu nie la tarikh keramat bagiku coz aku bakal meninggalkn umo belasan.....huhuhuh sedaynye...btw the special thingnye,aku dpt the special present from my S.A (secret admire)...huhuhuh kalo korang nk taw aku dapat baby sugar glider.....heheheh suke2!!n pd mlm nye ,aku p blnje family ,family kak lina,abang baim,n yati...hehehhe kiteorg makan western food...alhamdulillah bersyukur sgt dpt kongsi rezeki sme2...heheheh tp bukan setakat tu jer..kek aku ,abang abid yang sponsor...."kek secret recepies" lak tu.....huhu lastly aku berharap semoga lepas nie dibukakn lembaran yang baru,cemerlang di dunia dan akhirat,jd anak yg soleh....lastly meh tgok pic2 yang di snap tyme malam tu (",)




chicken chop

my present

pesanan si S.A tuh

hehehhe my debab

dengan abang baim

emi_yati

my birthday cake !!
alhamdulillah ,terima kasih ALLAH bg peluang pd ku untuk meliht dunia lg...

sesi pemotongan kek

No comments:

Post a Comment