Terima-kasih kepada semua yang sudi menjenguk saya di blog yang tidak seberapa ini..ringankan tangan jadi follower saya..korang pun boleh tinggalkan komen dan link korang nanti saya senang ke blog korang pulak.akan ku kenang budi korang sampai bila-bila ..chewahh

Wednesday, July 27, 2011


Hampir seminggu saya tidak update blog ini disebabkan demam yang melanda. Nak update blog pon tak ade mood di tambah dengan tiada idea. Sekarang dah ok sket dan kembali nak update blog. Alang- alang dah boleh mengupdate blog ni, saya memberi la sedikit petua baik demam walaupon saya sendiri tidak buat pon petua-petua baik demam ni icon wink Petua Baik Demam dan Keburukan Panadol.
Sebagaimana yang kita tahu penadol memang banyak keburukkan dia, jadi elakkan untuk memakan penadol kalau setakat demam sikit-sikit tu. Jangan selalu makan penadol kerana penadol ada banyak keburukkan.
Petua baik Demam
  1. Minum air 100 plus peganti kepada penadol.(Ni tak pasti fakta atau tidak petua ni membe yang kasi)
  2. Macam biasa la pakai baju tebal-tebal kemudian selimut sehingga berpeluh kemudian tido.
  3. Minum air masak dengan banyak kemudian kita akan kerap la ke tandas nak update blog pon duk dalam tandas la gamaknya. Minum paling kurang 12 gelas.
  4. Makan tahi hidung anda sendiri. Seperti mana yang kita tahu tahi hidung kan banyak khasiat dia icon wink Petua Baik Demam dan Keburukan Panadolhahaha(Ni rekaan semata-mata)
  5. Ambil asam jawa kemudian campurkan sedikit air biasa, air asam jawa ini nanti disapukan di bahagian leher dan kepala(Kecik-kecik dulu mak slalu buat ni)
  6. Pegi farmasi beli Heat Cleanser
Itu jela kot yang saya tahu
.

No comments:

Post a Comment